ایران نت لوگو

ایران نت ارائه دهنده خدمات هاستیگ و دامنه در حوزه فناوری و توسعه اطلاعات با متنوع ترین سرویس ها و خدمات ویژه کسب وکارهای آنلاین در کشور

المنتور فارسی چه ویژگی هایی دارد؟

المنتور فارسی چه ویژگی هایی دارد؟
فهرست

خلاصه مطالب

افزونه المنتور فارسی چیست؟ این افزونه چه کاربردی دارد، چگونه می‌توان آن را دانلود کرد؟ کارکردن با آن نیاز به چه دانشی دارد؟

افزونه المنتور فارسی چه ویژگی دارد.

افزونه المنتور فارسی یکی از افزونه‌های پرکاربردی است که برای وردپرس می‌باشد و برای طراحی صفحات سایت بیشتر طراحان از آن استفاده می‌کند.

 

افزونه المنتور فارسی همان افزونه المنتور رایگان با زبان فارسی است که کاربران می‌توانند با کمک آن بدون نیاز به دانش خاصی برنامه‌نویسی و کد نویسی طراحی سایت را انجام دهند. درواقع هرگونه صفحه سازی راه و استفاده از این افزونه می‌تواند طراحی نماید.اما برای کار با این محصول باید به چند نکته مهم اشاره داشت تا بتوانید با دید بهتری نسبت ‌به این افزونه نگاه کنید.

افزونه‌ی المنتور فارسی چیست؟

افزونه‌ی المنتور فارسی چیست؟

افزونه المنتور فارسی همان المنتور( آشنایی با المنتور)  است که يک ویرایش‌های نهایی در نسخه رایگان و پولی دارد. این افزونه به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانید وب‌سایت های خود را به ساده‌ترین و سریع‌ترین راه ممکن طراحی کنند.

درواقع این ویرایشگر پیش‌فرض برای وب‌سایت های وردپرسی است که به کاربران این امکان را خواهد داد تا پست‌های وبلاگ خود را به‌ راحتی طراحی کرده و هر آنچه که در ذهن دارند را به‌خوبی اعمال کند سخت شما به وسیله این افزونه به ‌طور زنده می‌توانید ببینید که طراحی شما واقعاً چگونه خواهد بود.

المنتور رایگان امکان ارائه انعطاف‌پذیری کامل را برای طراحی با کشیدن و رها کردن با یک سازنده ذهنی بصری داشته و کاربران می‌توانند بدون داشتن دانش ssd و به ‌راحتی طراحی خود را انجام دهند.

زمانی‌ که کاربر طرحی را ایجاد کند، طرح آن‌ها دقیقاً همان ‌طور که بازدیدکننده مشاهده می‌کند خواهد دید این عمل باعث می‌شود به‌راحتی طرح خود را در صورت نیاز داشتن به تغییراتی تنظیم کند.

افزونه‌ای المنتور فارسی مانند نسخه رایگان و پولی آن گزینه‌های طراحی بی‌شماری را برای ویجی های محتوایی از پیش‌ ساخته‌ شده داشته و برای همه ‌چیز از دکمه‌ها تا فرم‌ها بر جداول قیمت می‌توانید تنظیمات خود را ارائه دهید.

در این افزونه کاربر قادر است علاوه ‌بر طراحی پست ها، صفحه‌های جداگانه برای طراحی کل تم وردپرس نیز مانند سربرگ، پاورقی پست از آن استفاده کنند.

صفحه ساز المنتور فارسی چگونه کار می‌کند؟

صفحه ساز المنتور فارسی چگونه کار می‌کند؟

همان‌طور که در پاراگراف‌های قبلی بیان شد المنتور فارسی همان المنتور رایگان و پولی است که یک سازنده وب‌ سایت ورد پرس بصری است و توانایی ویرایش اصلی وردپرس را به شکلی پیش‌نمایش زنده دارد. بنابراین با استفاده از این افزونه طرح‌بندی های پیچیده بصری به ‌راحتی قابل ایجاد است و وب‌سایت به شکل زنده طراحی می‌شود و کاربر نیازی به جابجایی بین ویرایشگر و حالت پیش ‌نمایش برای طراحی وب‌سایت خود ندارد.

افزونه‌ی المنتور فارسی رایگان می‌تواند بدون نیاز به کدهای ccd و به کمک توسعه‌دهندگان طرح‌های زیبا و کاربردی را ایجاد کند.

تمامی طرح‌هایی که در این المنتور ایجاد می‌شود به شکلی پیش‌فرض است و بدین‌ معنی است که می‌تواند به شکل خودکار در دسکتاپ، تبلت و موبایل به نمایش در بیاید.

در المنتور فارسی مانند المنتور پرو یا رایگان قالب‌های حرفه‌ای بی‌شماری وجود دارد که طراحان می‌توانند برای صرفه ‌جویی در زمان از آن‌ها به‌ راحتی استفاده کرده و بعد از آن از پنل کنترل‌ها به شکلی خاص شخصی‌سازی کند.

در واقع این بدین ‌معنی است که طراح قادر است طرح‌های سریع‌تری را ایجاد کرده و سرعت خود را کم کند. المنتور فارسی به شکل مداوم درحال بروزرسانی است و این کار به سازنده سایت کمک می‌کند تا سایت با بارگذاری بهتری ایجاد شود.

ویژگی‌های پیشرفته در المنتور فارسی

  • ویجیت ها

اولین ویژگی پیشرفته در افزونه‌ی المنتور فارسی یک فرم سازه انعطاف‌پذیر می‌باشد که به کاربر این امکان را خواهد داد تا نیاز به استفاده از یک افزودنی فرم جداگانه را نداشته باشد.

به وسیله این مویجیت ها کاربر قادر است انواع فرم‌های تماس، معرفی، ثبت‌نام و غیره را طراحی کند.

  • ترکیب‌ها

ادغام‌های داخلی افزونه‌ای المنتور به کاربر این امکان را خواهد داد تا سایت خود را به وسیله اتصال به سایر ابزارهای شخص ثالثی استفاده کرده و ارتقا دهد.

  • تم سازی

درواقع افزونگی المنتور رایگان فارسی به کاربر این امکان را می‌دهد تا بتواند به وسیله ویرایشگر تصویری المنتور از آن برای طراحی وب‌سایت خود استفاده کرده و فایل‌های قالب را برای بخش‌های مختلف سایت خود ایجاد کند.

  • تنظیمات جهانی

ویژگی تنظیمات جهانی در نسخه المنتور پرو فارسی وجود دارد که به کاربر این امکان را خواهد تاتاری سیستمی را طراحی کند که سگ بتواند خود را ایجاد و مدیریت کرده تا از ثبات در کل سایت خود اطمینان حاصل پیدا کند درواقع گردش کار خودکار در سایت به شکل و بالایی سرعت بخشیده می‌شود.

  • طراحی و ساخت پاپ اپ

در واقع طراحی ساخت پاپ اپ در المنتور فارسی برای بازاریابی، ناوبری، تجربه کاری کاملاً مفید است و این قابلیت نیز در المنتور پرو می‌باشد. وجه تفاوت المنتور رایگان با المنتور پرو وجود امکانات بیشتر است.

جهت خرید نسخه اورجینال و آپدیت اتوماتیک المنتور پرو روی دکمه مشاهده کلیک کنید.

مهم ‌ترین ویژگی‌های المنتور فارسی چیست؟

مهم ‌ترین ویژگی‌های المنتور فارسی چیست

افزونه المنتور فارسی بک تحول بزرگ در حوزه طراحی سایت است کاربران به کمک این المنتور قادرند تا انواع طراحی‌های خلاقانه را به‌سرعت پیاده کرده و هر آنچه که در ذهن دارند ارائه دهند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های افزونه المنتور فارسی عبارت‌اند از:

کاربرد بسیار آسان: به وسیله المنتور فارسی تمامی طراحی‌ها و ابزارک ها در اختیار کاربر قرار داده؟‌شده که آن‌ها می‌توانند تنها با کشیدن و رها کردن آن در صفحه‌ای مقابل مطابق با سلیقه خود در کنار یکدیگر قرار دهند. البته افرادی که مایل هستند تا از خلاقیت خود استفاده کنند می‌توانند به وسیله شخصی‌سازی طرح‌های خود را پیاده نمایند. کار با افزونه المنتور بسیار راحت است.

  • سرعت در طراحی وب ‌سایت:

به وسیله افزونه‌ای المنتور فارسی کاربر می‌تواند به‌ طور پیوسته طراحی وب‌سایت خود را سرعت ببخشد. المنتپر فارسی نسبت ب دیگر پلاگین های موجود توانایی بسیار بالایی داشته و به‌همین دلیل صورت طراحی با آهان بسیار زیاد است.

  • داشتن امکانات بی‌شمار:

المنتور رایگان فارسی یک پلاگین همه‌کاره است و امکانات بی‌شماری داشته و می‌توان از آن برای طراحی وب‌سایت حرفه‌ای استفاده کرد. تمامی ابزارک ها، طرح‌های از پیش تعریف‌شده است.

  • محیط گرافیکی عالی:

المنتور فارسی دارای محیط گرافیکی بسیار خوبی است رنگ‌بندی و پس‌زمینه در این افزونه به شکل عالی در نظر گرفته‌شده و به‌همین دلیل باعث می‌شود تا نیاز هر سلیقه‌ای به‌خوبی پاسخ داده شود.

نامحدود بودن سخت المنتور فارسی هیچ‌گونه محدودیتی نداشته و این افزونه از طرف به طراحان آن همچنان درحال بروزرسانی و تمامی امکانات عالی برای آن اضافه می‌شود.

 

سخن پایانی

در این مقاله شما عزیزان را با افزونه المنتور فارسی آشنا کردیم. همانطور که در پاراگراف های قبلی بیان شد، المنتور فارسی دارای همان ویژگی های افزونه المنتور در نسخه پولی و رایگان است. این افزونه قابلیت آن را دارد تا بتواند تمامی طراحی های وب سایت ها را به زبان فارسی با جدید ترین امکانات و سریع ترین زمان انجام دهد. المنتور فارسی هم در نسخه رایگان موجود است و هم در نسخه پولی .

راهنمای طراحی وب سایت

برای موفقیت در سریعترین زمان آماده شوید در صورت نداشتن وب سایت نگران نباشین ما آماده شنیدن صدای گرم شما هستیم . تا بتوانیم بهترین خدمتگذار شما باشیم. 

قبل از هر تصمیمی یک مشاوره تخصصی کاملا رایگان مهمان ما باشید تا بهترین راهکار جهت رشد کسب وکار آنلاین خود را برسی کنید و در صورت تمایل از خدمات و سرویس های ایران نت استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 1 =