ایران نت لوگو

ایران نت ارائه دهنده خدمات هاستیگ و دامنه در حوزه فناوری و توسعه اطلاعات با متنوع ترین سرویس ها و خدمات ویژه کسب وکارهای آنلاین در کشور

نکات قبل از خرید المنتور پرو که باید بدانید.

نکات پیش‌از خرید المنتور پرو که باید بدانید.
فهرست

خلاصه مطالب

المنتور پرو یک صفحه سازه مخصوص است که در چند سال اخیر بسیار محبوب شده و تبدیل به پرفروش‌ترین صفحه ساز در جهان شده است. این افزونه حدوداً ۵ میلیون نصب دارد .

علت پرفروش شدن و خرید المنتور پرو چیست؟

علت پرفروش شدن و خرید المنتور پرو چیست؟

المنتور پرو به دلیل کارایی که دارد محبوبیت زیادی کسب کرده است. این کارایی عبارت ‌اند از رابط کاربری آسان، سازگاری با بسیاری از افزونه‌های سئول، داشتن ابزارآلات و آلمان‌های منحصربه‌فرد، پیاده‌سازی بسیاری از قالب‌های اختصاصی، قابلیت کپی پیست کردن در بخش‌های مختلف استایل ها، به غیرفعال کردن کدهای افزونه از صفحه ها.

تفاوت اصلی افزونه المنتور پرو و دیگر صفحه سازها سخت مهم‌ترین تفاوت المنتور با صفحه سازهای دیگر عبارت‌اند از:

  • رابط کاربری خاص

از مهم‌ترین تفاوت‌هایی که صفحه ساز المنتور و با دیگر ( لینک تفاوت المنتور پرو با رایگان) صفحه سازهای آنلاین دارد این است که در این صفحه ساز رابط کاربری راحتی که برای مخاطب در نظر گرفته‌شده باعث شده تا تمامی طراحان سایت در صورت مبتدی یا حرفه‌ای بودن با آن راحت باشد.

به‌جرات می‌توان بیان داشت که از دلایل مهمی که این افزونه المنتور در چند سال اخیر پرمخاطب شده‌است رابط کاربری فوق‌العاده آن بوده که این امکان را به تمامی کاربران می‌دهد تا هر آنچه که در ذهن دارند به راحت‌ترین شکل ممکن پیاده‌سازی کند.

اما خیلی صفحه سازهای دیگر مانند…visual composer یا beaver تنها سازه‌های خود را مانند قالب فلت سام پیاده کردند که در مقایسه با افزونگی المنتور عملکرد خاصی ندارد.

بیشتر قالب‌های پرفروش دنیا با افزونه المنتور سازگاری بالایی داشته و همین دلیل باعث شده تا این صفحه ساز به‌شدت در جهان محبوب شود.

  • سازگاری با افزونه‌های سئو سایت

استفاده از صفحه سازهایی ماننده کامپوز و…..باعث شده تا محتوای صفحه با افزونه‌های yoast و rankmath است. ضدش شب ظ بیش بررسی نشود و سوای محتوای مناسبی انجام داده نشود معمولاً به‌صورت دستی انجام داده ‌شده اما در افزونه المنتور این امکان برای تمامی کاربران فراهم‌شده تا بتوانند به‌راحتی از افزونگی سو استفاده کند.

  • ابزارک و آلمان‌های منحصربه‌فرد

المنتور پرو دارای بیشترین ابزار و آلمان ها برای پیاده‌سازی طراحان است. که طراحی های کاربردی و منحصربه‌فردی دارد. این ابزارها و آلمان‌ها برای پیاده‌سازی طراح حال درخت‌ها گذاشته و باعث شده تا طراحی‌های بی‌نظیری انجام شود.

  • امکان کپی پیست کردن بخش‌ها و استایل‌های

از دیگر امکانات منحصربه‌فرد المنتور پرو صفحه سازها است که قابلیت کپی کردن یک بخش استایل به بخش دیگر انجام می‌شود

  • غیرفعال کردن کدهای افزونه از صفحه پاک‌کن‌ ها

یکی از امکانات بسیار خوب افزونه المنتور پرو ها زمانی است که شما می‌خواهید بخشی را غیرفعال کنید و نمی‌خواهید از کدهای آن برای پاک کردن صفحه‌ها استفاده کنید تا موجب سنگین شدن سایت شما شود.

  • برای خرید المنتور پرو باید به چه نکاتی توجه کنید.

اول باید به این نکته توجه کنید که نسخه‌های نال شده و به‌اصطلاح سرقتی کرک شده را استفاده نکرده زیرا این نسخه‌ها امنیت سایت رو به جدت به خطر انداخته و باعث می‌شود در طولانی‌مدت آسیب‌های زیادی به سازنده سایت وارد شود. بهتر است برای آنکه بتوانید سایت حرفه‌ای با امنیت بالا داشته باشید هزینه ناچیز آن را پرداخت کنید. زیرا این زین ناچیز باعث جلوگیری از ضررهای چند میلیون‌تومانی می‌شود.

دوم این‌که این افزونه را حتما از سایت‌های معتبر ماننده Elementor.com تهیه کرده تا مسائلی مانند به‌روز بودن افزونه برای آن اعمال شود.

المنتور پرو ارجینال را از چه سایت‌هایی می‌توان تهیه کرد؟

المنتور پرو ارجینال را از چه سایت‌هایی می‌توان تهیه کرد؟

برای خرید المنتور پرو و نسخه ارجینال این افزونه می‌توانید از مراجع انگلیسی ماننده Elementor.com یا مراجع فارسی استفاده کنید. سایت مادر این افزونه المنتور کاملاً بروزرسانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.برای خرید از این سایت باید حتما حساب دلاری داشته تا به واسطه آ هزینه‌های آن را بپردازید.

سوالات متداول درباره یه افزونه‌ای المنتور پرو

  • افزونه المنتور پرو چیست؟

افزونه المنتور پرو از بهترین افزونه‌های صفحه سایت جدید است که برای سیستم مدیریت محتوای ورد پرس طراحی‌شده و به کمک آن صفحات سایت به‌صورت حرفه‌ای طراحی می‌شود.

  • برای خرید المنتور پرو از کجا باید اقدام کرد؟

 کاربران می‌توانند جدیدترین نسخه افزونه المنتور پرو را از فروشگاه‌های مختلف ایرانی یا خارجی به شکل اورجینال خریداری کرده و بر روی وب‌ سایت ورد پرس خود نصب کند.

طراحی کامل ۱ سایت با افزونه المنتور چگونه انجام‌شده و باید از کجا این آموزش رو تهیه کنیم؟

در سایت ما آموزشت کلی درباره کار با المنتور را برای شما عزیزان طراحی کردیم بعد از نصب و فعال‌سازی نسخه رایگان افزونه شما می‌توانید از مخزن ورد پرس خود با انتخاب نام افزونه وارد سایت شل شده و ویدئویی آموزشی کار آن را در سایت ما مشاهده کنید.

  • آیا کار با افزونه المنتور نیاز به تیم دارد؟

خیر کار با افزونه المنتور را به شکل انفرادی می‌توان انجام داد و کاربران می‌توانند به‌راحتی از آن استفاده کند.

  • تم مورد نیاز برای افزونه المنتور پرو چیست؟

چرم مورد نیاز برای این افزونه یک قالب از تصویر است که در افزونه المنتور ابزارهای رنگ‌آمیزی درون آن نیز موجود می‌باشد.

  • آیا افزونه المنتور می‌تواند با انواع پست و پست‌های تایپ های سفارشی سازگار باشد؟

بله المنتور قادر است با تمامی پست‌ها سازگار بوده و کاربر می‌تواند تنظیم کند که کدام نوع پوست در صفحه المنتور فعال باشد.

آیا می‌توان از ابزارک هایی که درون این افزونه وجود دارد برای افزونه‌های دیگر استفاده کرد؟

بله ابزارک هایی که در منوی ابزارک ورود پرس ظاهرشده می‌تواند در افزونه المنتور ظاهر شده و آن‌ها را تنها با کشیدن و رها کردن در صفحه‌های دیگر تنظیم کنید.

  • آیا برای کار با این افزونه نیاز به دانش برنامه‌نویسی است؟

خیر افزونه المنتور و تمامی آلمان‌ها و ابزارهایی که دارد و به شما کمک خواهد کرد که حتی نیازی به نوشتن ۱ خط کد سایت را نیز نداشته باشید.

  • آیا استفاده از افزونه المنتور در ورد پرس نسخه قدیمی امکان‌پذیر است؟

افزونه‌ای المنتور پرو و نسخه رایگان آن با نسخه ۵ یا بالا تر ورد پرس کار می‌کند.

  • چرا باید از افزونه المنتور استفاده کنیم؟

اصلی‌ترین مزیتی که این افزونه دارد این است که حتی اگر کاربر حرفه‌ای نباشد و در حد آماتور از طراحی سایت سردربیاورد می‌تواند با آن طرح‌بندی صفحه انجام داده و سایت خود را تنها به کمک کشیدن و رها کردن ابزارک ها طراحی کند.

  • تفاوت نسخه رایگان و نسخه پروی افزونه المنتور چیست؟

در نسخه رایگان افزونه المنتور قالب‌ها از پیش طراحی ‌شده و شما می‌توانید برای طراحی سریع‌تر سایت از آن استفاده کنید. اما در نسخه پرو علاوه‌بر قالب‌های رایگان قالب و بلوک‌هایی نیز طراحی‌شده که به شکل حرفه‌ای‌تری ارائه می‌شود و شما می‌توانید با تکیه‌بر این قالب‌های از پیش‌ تعیین‌ شده نسخه بهتری از صفحات را طراحی کنید.

  •  المنتور با ووکامرس کار می‌کند یا خیر؟

بله این افزونه به‌طور کامل با افزونه فروشگاهی و کمپرس سازگاری داشته و از بین افزونه‌های صفحه ساز ویژوال، کامپوزر، المنتور، صفحه ساز قالب اختصاصی آوادا جزء محبوب‌ترین است.

قابلیت های المنتور پرو چیست؟

هنگامی که بحث استفاده از افرونه المنتور می‌شود این اختلاف به وجود می‌اید که تفاوت المنتور پرو و المنتور رایگان زیاد نبوده و نخسه دمو می‌تواند تمامی انتظارات را برآورده کند. این درست است که المنتور رایگان امکانات بی‌شماری داشته و همه افراد می‌توانند از آن بدون هیچ محدودیتی استفاده و وبسایت های خاصی را طراحی کنند. اما ناگفته نماند که نسخه المنتور پرو نیز دارای امکانات منحصر به فردی است که درصورت استفاده کاملا حرفه ای عمل خواهد کرد.

مهم‌ترین ویژگی های افزونه المنتور پرو عبارت اند از:

  • پوسته سازی :

از مهم ترین ویژگی ها و اصلی ترین تفاوت المنتور پرو با المنتور رایگان پوسته سازی ورودپرس در این افرونه است. شما تنها با کشیدن و رها کردن قادرید تا تمامی طراحی های گرافیکی  بخش های مختلف سایت مانند، قالب نوشته ها را بدون هیچ مشکلی انجام دهید.

  • CSSسفارشی زنده :

در نسخه رایگان المنتور شما این امکان را دارید تا از کلاس css استفاده کنید اما در نسخه افزونه المنتور پرو کاربر له شکل مستقیم توانایی استفاده از استایل های css و ویجیت ها دیگر را دارد.

 

  • شورت کد قالب :

از دیگر تفاوت المنتور پرو با المنتور رایگان آن است که شما با استفاده از آن می‌توانید تا هر قسمت از سایت خود را به وسیله شورت کد در جا های دیگر به نمایش بگذارید. به عنوان مثال کاربر قادر است تا بخش های مثل تماس با ما را در ستون کناری یا دیگر بخش های سایت به نمایش بگذارد.

 

  • داشتن بیش از ۵۰ ابزار حرفه:

از دیگر قابلیت های المنتور پرو آن است که بیش از ۵۰ ابزار حرفه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. المنتور رایگان حدودا ۳۰ ابزار مختلف دارد، اما در نسخه پرو ابزار های حرفه ای دیگری در نظر گرفته شده که در صورت استفاده کاربر سایتی کاملا حرفه را ایجاد می‌کند تفاوت المنتور پرو با المنتور رایگان آن چنان نیست و کاربران درصورت آنکه نیاز به یک سایت حرفه ای داشته باشند می‌توانند از نسخه پرو استفاده کنند.

 

  • بیش از ۳۰۰ قالب آماده :

 

در نسخه افرونه پرو المنتور حدودا ۳۰۰ قالب آماده در اختیار کاربران قرار گرفته که سبب بهبود طراحی ساست و جذابیت صفحه سازی خواهد شد. با استفاده از این قالب های آماده کاربر قادر است تا یک صفحه سازی یکسانی و البته جذابی را در تمامی قسمت های سایت ایجاد کند.  همچنین شما می‌توانند بلوک سازی نیز در سایت خود اضافه کنید.

 

  • تم ساز

از دیگر قابلیت های مهم المنتور پرو آن است که با استقاده از تم سازی کاربر توانایی آن را دارد تا تیتر ها، فوتر ها، آرشیو ها و موارد دیگر را بر اساس سلیقه خود طراحی کرده و بهره‌برداری کند. به عبارتی که دیگر کاربر آنچه که درون ذهن خود دارد با استفاده از قابلیت تم سازی و قالب سازی می‌تواند پیاده کند. همچنین می‌توانند نحوه نمایش تمامی موارد گفته شده را بر اساس سلیقه خود طراحی کنند.

 

  • پاپ اپ ساز در المنتور پرو

 

از دیگر تفاوت های اصلی المنتور پرو با المنتور رایگان آن است که در نسخه پرو طراحان سایت می‌تواند بدون هیچ مشکلی افزونه‌ی پاپ آپ و یا تبلیغاتی که ناگهانی بدون خواسته کاربر را ایجاد کرده و از آن برای بازدید بالای سایت خود بهره‌بری کنند. این قابلیت معمولا برای سایت های ترند گوگل کاربرد دارد که سفارش تبلیغات زیادی می‌گیرند. با استفاده از اسن قابلیت کاربران می‌توانند پیام های خوشایند گویی، اطلاع رسانی ها، اطلاع رسانی بروزرسانی محتوا ها را اعلام کنند.

 

  • فونت و تایپوگرافی در المنتور پرو

 

از دیگر تفاوت های المنتور پرو با المنتور رایگان انداخت که در نسخه پرو تمامی فونت ها مورد نیاز برای وب سایت های مختلف دراختیار کاربران قرار‌ خواهد گرفت. همچنین می‌توانند فونت مورد نظر خود را طراحی کرده و آن را درون وب سایت خود بارگذاری کنید.

 

  • جلوه های حرکتی در المنتور پرو

در افزونه المنتور پرو موشن افکت ها و جلوه های حرکتی بهتر و حرفه ای وجود دارد که به کاربران در جذابیت وب سایتشان کمک زیادی می‌کند. کاربر توانایی آن را دارد که با استفاده از این موشن افکت ها، ابزار های مورد نیاز خود را به شکلس طراحی کرده که با حرکت موس آنچنان که شما می‌خواهید عمل کند.

جهت خرید نسخه اورجینال و آپدیت اتوماتیک المنتور پرو روی دکمه مشاهده کلیک کنید.

افزونه‌های ناسازگار با المنتور کدام اند؟

 

افزونه‌های ناسازگار با المنتور کدام اند؟

افزونه المنتور پرو ۱ صفحه قالب‌سازی محبوب است که با اکثر افزونه‌ها به‌خصوص wpml و woocommerce سازگار است. یعنی بعد از نصب آن مشکلی در زمینه راه‌اندازی فروشگاه و چندزبانه کردن سایت نخواهید داشت. اما با تمام این احوال گزارش‌هایی از تداخل چند افزونه ورودپرس دریافت‌شده که بیانگر آن است تا افزونه المنتور ناسازگاری در این زمینه دارد. در این قسمت از مقاله ما لیستی از افزونه هایی را که با المنتور ناسازگارند برای شما عزیزان تهیه کرده‌ایم.

  • better WordPress Minify:

صفحه ساز المنتور پرو با اسنه‌ی بیان‌شده به دلیل کوتاه کردن فایل‌های جاوا اس کیپ تداخل داشته ولی لازم است در کنار هم استفاده نشود در چند سال اخیر که بروزرسانی برای افزونه‌ای یا بیان‌شده منتشر نشده و عملاً منسوخ است این حالت ممکن است که هنوز بر روی بعضی از سایت‌ها فعال باشد. راه‌حل آن این است که افزونه‌ Autoptimize به‌عنوان جایگزین افزونه‌ی بیان‌شده استفاده کرد.

  • qtranslate X:

این افزونه برای ترجمه رشته‌های سایت استفاده‌شده و نباید در کنار افزونه المنتور گذاشته شود و به‌جای آن می‌توانید از افزونه‌های WpML یا polylang استفاده کنید

  • Facebook feed wD

این افزونه با المنتور و صفحه ساز در تضاد بوده و منجر به ناسازگاری شدیدی می‌شود. همچنین کدهایی که شامل J’s دارد هنگام ادغام آن با صفحات طراحی‌شده در افزونه المنتور سازگار نیست سعی کنید با مراجعه به Facebook feed wD دستورالعمل جایگزین بهتری را پیدا خواهید کرد.

  • shortcuts Ultimate

شورت کدهایی که توسط این افزونه ارائه می‌شود در رابط کاربری صفحه ساز المنتور قابل خواندن نبوده و باعث شده تا صفحات توسط صفحه ساز المنتور شامل این شورت کدها نشود می‌توانید از شورت ده‌ها در سایر صفحات یا ابزارک‌های دیگر استفاده کنید

  • image map pro

بیشتر از ۳ سال از آخرین بروزرسانی این افزونه گذشته‌است اما ممکن است. برخی از کاربران هنوز در حال استفاده از آن باشد بنابراین دلیل ناسازگاری افزونه المنتور با این افزونه به‌همین دلیل می‌باشد. حذف یا ویرایش شورت کدهای مربوط به آن باید در علم طور بسیار سخت و پیچیده باشه یا ممکن است منجر به خراب شدن سایت شود بهتر است از آن به‌هیچ‌عنوان استفاده نکنید.

سخن پایانی

خرید افزونه المنتور پرو با نکات خاصی همراه است. حتما از وب سایت های معتبر به خرید این افزونه مرده و هیچگاه نسخه های کرک شده و یا سرقتی آن را نخرید. زیرا این افزونه در صورتی که با نسخه سرقتی خریداری شود سبب کاهش امنیت سایت شما خواهد شد.

راهنمای طراحی وب سایت

برای موفقیت در سریعترین زمان آماده شوید در صورت نداشتن وب سایت نگران نباشین ما آماده شنیدن صدای گرم شما هستیم . تا بتوانیم بهترین خدمتگذار شما باشیم. 

قبل از هر تصمیمی یک مشاوره تخصصی کاملا رایگان مهمان ما باشید تا بهترین راهکار جهت رشد کسب وکار آنلاین خود را برسی کنید و در صورت تمایل از خدمات و سرویس های ایران نت استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + هفده =