ایران نت لوگو

ایران نت ارائه دهنده خدمات هاستیگ و دامنه در حوزه فناوری و توسعه اطلاعات با متنوع ترین سرویس ها و خدمات ویژه کسب وکارهای آنلاین در کشور

همکاری در فروش خدمات و محصولات ایران نت

با دعوت از دوستان خود به کمک یک لینک 15 درصد از فروش محصولات و خدمات را دریافت کنید

ثبت نام در ایران نت
دریافت لینک اختصاصی

Vector 191 2

1

درج تبلیغات
در شبکه های اجتماعی و..

Vector 191 2

2

کسب درآمد
به ازای هر خرید از لینک شما حداقل 15 درصد

Vector 191 2

3

سیستم کسب درآمد ایران نت چیست؟

برای عضویت در سیستم کسب درآمد ایران نت و کسب درآمد میلیونی از آن، نیاز به سرمایه نیست، حتی نیاز به داشتن یک شبکه اجتماعی پر مخاطب هم نیست و تنها کافیست که یک وب سایت، کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام داشته باشید و با ترغیب هر تعداد کاربر به خرید از ایران نت ، کمیسیون دریافت کنید.

یک وب سایت کاملا تخصصی مناسب کسب وکار شما
رعایت زیرساخت های مهم سئو و اتصالات تخصصی آن ..

شرایط عضویت در سیستم کسب درآمد ایران نت

شاید اگر شما در حال حاضر دارنده یک وب سایت بودین برای رشد وب سایت خود در زمینه ارگانیک نیاز به پلن های سئو ایران نت داشتید که از مبالغی بین 5 تا 80 میلیون تومان میتونه برای شما هزینه بر باشد . که کار کاملا صحیح و درستی هم هست . اما اگر وب سایت های شما رو متخصصان ما طراحی کنن حداقل 30 درصد مهمترین راه های پایه و تخصصی سئو رو سایت شما طی کرده و با آموزش های بعد از تحویل وب سایت به شما حتی میتونید در زمانی کمتر از 6 ماه بیش از 80% از راه سئو تخصصی وب سایت خود را برید پس اگر افتخار طراحی وب سایت شما رو تیم ما به دست بیاره شما با یک تیر دو نشان را هدف قرار گرفته اید. در صورتی که نیاز به مشاوره بیشتر دارید حتما یک درخواست مشاوره ثبت کنید .

مشاوره همکاری در فروش

یکی از بهترین روش های کسب درآمد در سالهای اخیر روش affiliate marketing یا همان سیستم همکاری در فروش میباشد. که بدون هیچ سرمایه ای میتوان کسب درآمد کرد . 

ما در ایران نت این امکان رو برای همه فراهم کردیم که به کمک این سیستم بتوانید به راحتی شریک تجاری ما در فروش محصولات و خدمات ایران نت باشید . 

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید به کمک فرم تهیه شده درخواست مشاوره خود را ثبت کنید و یا با شماره مستقیم و واتس آپ مجموعه تماس حاصل فرماید.

سوالات متداول

بله ، شما با ثبت نام در ایران نت میتوانید از بخش همکاری در فروش یک لینک منحصر به فرد دریافت کنید و با ارسال آن لینک و معرفی سرویس های ایران نت به دیگران به محض خرید هر سرویس یا خدمت 15 درصد فروش را دریافت کنید .

درآمد حاصل از سیستم همکاری در فروش ایران نت هر ماه به صورت سیستمی محاصبه شده و بعد از اعلام به صورت ایمیل پرداخت ها شما عزیزان انجام خواهد شد. نوع پرداخت به صورت شبا میباشد.