ایران نت لوگو

ایران نت ارائه دهنده خدمات هاستیگ و دامنه در حوزه فناوری و توسعه اطلاعات با متنوع ترین سرویس ها و خدمات ویژه کسب وکارهای آنلاین در کشور

پارک دامین چیست؟

پارک-دامین-چیست؟.jpg
فهرست

خلاصه مطالب

پارک دامین یک قابلیت بسیار مهم در پنل های هاستینگ میباشد. که با استفاده صحیح از آن به سئو سایت کمک خواهید کرد.

ویدیوی معرفی پارک دامنه

پارک دامین چیست؟

پارک دامنه به عنوان دامنه جایگزین نیز شناخته میشه و ساده ترین شکل توضیح آن میتونه این باشه که شما یک دامنه به عنوان دامنه اصلی دارید مثلا IRANNET.NET   حالا میتونید دامنه های دیگری هم تهیه کنید و به عنوان پارک دامین برای این دامنه اصلی استفاده کنید . و با فراخانی هر کدام از دامنه های دیگه سایت اصلی که روی دامنه اصلی ست شده بالا خواهد آمد . مثلا ما میتونیم دامنهIRANNET.INFO  یا IRANNET.COM  ویا هردامنه دیگری از هرنوع پسوند یا حتی نام دیگر مثل SAEIDSEIFI.COM رو به عنوان پارک دامنه به سیستم خود معرفی کنیم.

اهمیت تعداد پارک دامین

نکته ای که وجود دارد در برخی شرکت های هاستیگ امکان پارک دامین  محدود شده یعنی شما نصبت به انتخاب پلن و قیمت پرداختی  امکان استفاده محدودی از این امکان رو دارید اما در سرویس های ایران نت این بخش به صورت کاملا نامحدود در اختیار کاربران قرار گرفته و هرچقدر که دوست دارید میتوند از بخش پارک دامنه استفاده کنید.

خرید هاست پرسرعت ، کشور آلمان ، مناسب سئو و عملکرد بالای سایت ، با بالاترین سرعت پاسخگویی از سمت سرور در ایران .

تاثیر سئو با استفاده از پارک دامین

در خصوص سئو سایت هم بخش پارک دامنه میتونه جز آیتم های اصلی قرار بگیره . چون به نوعی نشانگر بزرگی و اعتبار یک سایت نزد موتورهای جستجوی قدرتمند مثل گوگل میتونه باشه کمپانی های بزرگ سعی میکنند توی این بخش تمام پسوند های اصلی نام دامنه خودشون رو  خریداری کنند و حتی نام های مشابه دامنه اصلی رو خریداری کنند و حتی با غلط های املایی و همه رو روی دامنه اصلی سایت پارک کنند .

 

تفاوت پارک دامین با ریدایرکت و ساب دامین.

توجه داشته باشید پارک دامنه با ساب دامین متفاوت هست و حتی با ریدایرکت . که در ویدیوهای بعدی با همه موارد بیشتر آشنا خواهیم شد.

چه موارد مهمی رو باید قبل از ثبت دامنه در نظر بگیرید ؟
خرید دامنه خوب کمک به رشد کسب وکار آنلاین شما خواهد کرد.

سخن پایانی

به عنوان یک طراحی یا مالک یک وب سایت همیشه باید توجه کافی به امکانات سرویس هاست خود داشته باشید. خیلی از موارد مانند پارک دامنه یا ساب دامین شاید به اشتباه نیاز این لحظه شما نباشه چون یک سایت به تازگی بالا آوردید . اما توجه داشته باشید .

نا محدود بودن امکان پارک دامنه میتونه به سئو وب سایت شما و کمک به فروش بیشتر آن کمک کنه پس سعی کنید هاست خود را از شرکت های معتبر و بدون محدودیتی مثل ایران نت تهیه کنید . 

راهنمای طراحی وب سایت

برای موفقیت در سریعترین زمان آماده شوید در صورت نداشتن وب سایت نگران نباشین ما آماده شنیدن صدای گرم شما هستیم . تا بتوانیم بهترین خدمتگذار شما باشیم. 

قبل از هر تصمیمی یک مشاوره تخصصی کاملا رایگان مهمان ما باشید تا بهترین راهکار جهت رشد کسب وکار آنلاین خود را برسی کنید و در صورت تمایل از خدمات و سرویس های ایران نت استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 13 =